Introduction

Word jij warm van het structureel oplossen van issues en het optimaliseren van de processen? Weet jij dat succesvol te organiseren, administratief te waarborgen en te beheren? Solliciteer dan nu voor de functie medewerker procesondersteuning binnen het team SDM en werk mee aan een tevreden organisatie en tevreden klanten.

Organization

Werk waar je trots op kan zijn!

De afdeling markt is verantwoordelijk voor de juiste, klantgerichte verrekening van energiestromen tussen klanten, marktpartijen en onze organisatie. De afgelopen jaren richtte de afdeling markt zich op het verbeteren van haar dienstverlening richting de verschillende marktpartijen. En nu is het tijd voor een nieuwe richting en wordt er een nieuwe organisatiestructuur ontwikkeld. Dit betekent onder andere dat de afdeling markt opnieuw moet worden ingericht. Bestaande uit vier teams, namelijk contractloos, servicedesk marktpartijen, marktfacilitering en data marktpartijen.

Function

Wat ga je doen?

Als medior medewerker procesondersteuning ben jij van begin tot het eind verantwoordelijk voor het proces. Jij handelt ingestroomde cases succesvol en adequaat af, zowel via schriftelijke communicatie als mondelinge communicatie.
Daarnaast herken jij patronen en oorzaken, waardoor je een bijdrage levert aan het structureel oplossen van issues en vraagstukken en aan het optimaliseren van de processen binnen het team. Daarnaast kan jij:

• tijdige afwijkingen en knelpunten in processen signaleren en rapporteren;
• met praktische voorstellen komen voor verschillende maatregelen;
• je hebt ook een rol in het optimaliseren van het niveau en de ontwikkeling van jouw team;
• een steekproefsgewijze kwaliteitscontrole uitvoeren en registreren van jouw collega’s;
• gegevens Verzamelen, verwerken en verstrekken ten behoeve van het functioneren van het team;
• jouw teamleider ondersteunen door werkzaamheden en bijeenkomsten te plannen;
• een bijdrage leveren aan de inhoud van periodieke trainingen en het verzorgen hiervan;
• de klant informeren en adviseren;
• last but not least, zorg jij voor de correcte administratieve opvolging in het systeem.

Requirements

Wat heb je voor deze uitdagende functie nodig?

• HBO werk- en denkniveau;
• bij voorkeur een opleiding in een bedrijfskundige/ administratieve richting;
• je hebt goede resultaten laten zien op het gebied van samenwerken, procesverbetering en klantcontact;
• jouw analytische vaardigheden zijn goed en je beschikt over een cijfermatig inzicht;
• je bent zelfstandig van aard, zowel administratief als organiserend en neemt initiatieven;
• je kunt goed overweg met verschillende computersystemen;
• je bent in staat snel dingen te leren en je kunt snel schakelen;
• bij alles wat je doet verlies je niet de klant uit het oog en werk je toe naar een gewenst resultaat.
• je bent 40 uur per week beschikbaar;

Offer

• startsalaris tussen de €2000 – €2400;
• een eigen leaseauto + tankpas;
• het sparen van i4talentcoins, die je kunt besteden aan allerlei leuke cadeaus;
• een uniek en uitdagend leerplan, dat draait om jouw wensen en doelen;
• toegang tot een (online) leerplatform en klassikale trainingen om dit leerplan uit te werken.
• een te gekke werkplek en toegang tot onze eigen i4talent boot!;
• heel veel leuke feestjes, evenementen en borrels georganiseerd door onze FUNmanager Isaura (ja, welk bedrijf heeft er nou een eigen FUNmanager? Wij in ieder geval wel!);
• altijd taart op jouw verjaardag!;
• goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
• ooooja, hadden we de leuke collega’s al genoemd?

Information

Word jij hier blij van?
Maar wil je eerst meer weten? Dat snappen wij! Bel even met Michelle via 06-55233497 of solliciteer direct!